Szállítás
A 20.000 forint fölötti vásárlás esetén INGYENES szállítást biztosítunk bármelyik szállítási módra.
Vásárlás:
Amikor kiválasztotta mit szeretne lépjen a kosárba helyezem menüpontra, majd a fizetésre. Ott ki kell választani a fizetési módot, ha esetleges megjegyzése lenne akkor azt a megjegyzés menüpontban megteheti. (Például ha részletes számlára van szüksége akkor azt feltétlen jelezni kell) Majd a vásárlás megerősítése címre kell lépni. Ezután mi 1-2 munkanapon belül válaszolunk e-mailben a rendelésére. Ott fogja megkapni az esetleges utaláshoz szóló adatokat is.
*Rendelés leadásánál célszerű megadni minden adatot, így megkönnyítjük a futár feladatát. ( emelet, ajtó, kapucsengőre írt név)
Szállítási lehetőségek:
- MPL Futárszolgálat házhoz, utánvéttel fizetve a futárnak: 1590 Ft
- MPL Futárszolgálat házhoz, előre fizetéssel online vagy banki utalással: 1590 Ft
- MPL csomagautomatába/csomagpontra/postán maradóra előre fizetés után: 990 Ft
- 20.000 Ft felett pedig a szállítás ingyenes
MPL csomagkövetés:
Az alábbi linken tudja a csomag aktuális helyzetét megnézni és a várható szállítási időt
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Az általunk megadott csomagszámot gépelje be és klikkeljen a „keresés” gombra, a küldeménye aktuális helyzetét látni fogja és nem kell feleslegesen otthon tartózkodnia. Kérhet szállítási időpont módosítást is.
A vásárlást visszaigazoló e-mailben mindig jelezni fogjuk, hogy körülbelül melyik napon várható a futár.
Szállítási idő: 1-3 munkanap
Utánvételes rendelést csak házhoz szállítással lehet kérni ( ebbe beletartozik a munkahelyi cím is, ha ott tartózkodik napközben) – Kérjük pontos munkahelyi adatokat adjon meg a gyorsabb szállítás érdekében
Csomagautomatába és csomagpontra csak előre fizetés után küldünk csomagot.
Amennyiben nem tartózkodik otthonában a szállítás idejében, úgy a futár másnap automatikusan újra viszi a csomagját. Amennyiben akkor sem tartózkodik otthon, úgy letétbe helyezi a lakóhelyéhez legközelebb eső postahivatalban, amelyre további 3 munkanapja van átvenni a küldeményét.
Ezektől eltérően a futár telefonszámát megkapja e-mailben és azon a telefonszámon tud vele egyeztetni más kiszállítási napot illetően.
Téves megrendelés
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően az elállási nyilatkozatot kitöltve küldje el tamasekszer@gmail.com címre a csomag feladása előtt minden következmény nélkül.
Át nem vett csomag -Csomag újrakézbesítés
Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, értesítjük e-mailben vagy telefonálunk Önnek ebből tudhatja, hogy másnap megkapja a csomagot. Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap a postaládájába, akkor értesítsen bennünket e-mailben (tamasekszer@gmail.com). Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 3 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási és csomagolási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről egy alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra utánvétes csomagot.
Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük másnap értesítsék ügyfélszolgálatunkat, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.